Lickle Bit Snuggley

Photobucket
Så här känner jag mig, uppkrupen under mina täcken medan febern bara stiger och stiger. Har broderat den själv förresten, avslutade den idag, mönstret kommer från DMC om det är nån som undrar. Det är sånt här jag gör när jag är hemma sjuk, det och kollar på film, allt för att tiden ska gå. Videobutiken ligger på vägen hem från apoteket, så jag har hyrt 11 filmer, så de ska väl kunna hålla mig upptagen över nyår, medan jag kryar på mig. Dagens filmer vart: Kick-Ass, Stay Cool, The expendables och I love you Phillip Morris. De var helt ok, bäst var nog I love you Phillip Morris med Kick-Ass på en nära andra plats.

Nää, här händer inte mycket, nu ska jag sova, håll tummarna för att febern är borta imorgon. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0