Amerikansk ordning, allt överst...

Oj vad tiden går fort när man har roligt! Helgen har sprungit förbi och jag har inte ens haft tid att uppdatera facebook, tror det är bra, eller ja det är ju jätte bra betyg på en helg. Har blivit en del bio, hela tre filmer, spontanitet ftw! Jag som skulle vara hemma och städa, men städa kan man göra en annan dag, har ju en helt underbar ordning hemma. För det är ju inte så att jag har det stökigt, jag har ju bara placerat alla mina ägodelar lite stokastiskt.

Men lite ordning kanske det är dags för, ibland vill man ju att folk ska kunna komma och hälsa på, och då kan det inte se ut så där, eller kan det. Om jag trivs i min röra betyder inte det att dom borde göra det med? Fast jag behöver nog i alla fall skaffa mig en större lägenhet, så jag har lite större yta att breda ut sakerna på, då ser det ju inte lika rörigt ut, eller jag skulle ju i alla fall få plats med skåp att gömma allt i.

Att det ska vara så svårt att få tag i en lägenhet, har sökt åtminstone 20 lägenheter, men inte har jag fått någon av dem. Och det är ju inte så att jag är kinkig heller, jag har sökt alla lägenheter jag har hittat och inte fått napp. Skulle vara skönt att slippa pendla, det tar lite för långtid för tillfället. Finns så mycket annat man kan pyssla med istället för att sitta på en buss, typ hänga med sina goda vänner.

Och där kommer vi till problem nr 2, jag är van vid att ha massor med tid att hänga med V, och jag tycker om alla mina nya vänner jättemycket, men jag känner att jag inte har tillräckligt mycket tid med V. Saknar henne jättemycket, och hela den här flytten till Stockholm kommer ju göra att jag har ännu mindre tid med henne, inte kul alls. Hon är som familj, när jag jobbade på förra jobbet och kunde komma hem mycket tidigare umgicks vi hela tiden, då hade vi båda en massa tid. Saknar den tiden, saknar dig V!

Nää, ibland får man ta det bra med det dåliga, fast man egentligen inte vill. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0