Leva livet!

Vad tiden springer iväg, har inte hunnit uppdatera bloggen är ju faktiskt 8 dagar sen sist. Men i det här fallet är det bra, har fått leva lite. Jobbar en massa, får hålla på med flash vilket är väldigt kul, är nyproduktion också och jag börjar komma på igen varför jag har valt det här yrket. Och när jobbet inte tar upp min tid umgås jag med vänner och annat löst folk, är extremt social för tillfället och detta går ut på både bloggandet men även allt mitt kreativa har fått hamna lite i bakvattnet.

Dessutom skulle det vara bra om jag hade kunnat blogga med mobilen (ha nått att göra på mina 4 timmar pendlingstid), men nej blogg.se går inte ihop med iPhones browser och ännu har dom inte levererat en applikation, överväger att faktiskt flytta bloggen till mitt blogger.com konto. Där kan jag både blogga via browsern och det finns ett antal bra appar. Kanske till och med uppdatera den till 3.0, jag har ju faktiskt hunnit fylla 30 sen sist. Ja, jag börjar bli gammal, men med ålder kommer vishet.

Finns nog folk som skulle säga att jag inte har blivit ett år äldre sen jag var 12, är fortfarande samma hoppiga, stuttsiga och busiga Mika. Känner mig inte riktigt 30 heller, känner mig nog mer som jag är runt 20. Har så mycket jag vill se och göra, men jag har tur, kvinnor i min släkt har en tendens att leva tills de är 90+. Så jag har gott om tid att göra allt jag vill och hitta på en massa nya saker, men det är lika bra att börja på en gång. Så jag har börjat dejta igen, det är grymt kul, vi får se vart det leder.

Nää, faktiskt dags att börja tänka på att sova. Kram

PS. Har hunnit skissa lite idag på bussen, blev ett troll, hoppas ni tycker om det!

Troll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0