Eufori

Har haft en sådär lugn, skön och lat dag. Spenderat större delen av dagen tittandes på film och tantalurat, har kommit en ordentlig bit på min piratdrottning. Har även vart och handlat, hittade en jätte fin liten trådlös mixer, och då jag ska hälla i mig en hel del smoothies så passar den jätte bra. Blev en hel del ingredienser till sagda smoothies. Här ska bombarderas med antioxidanter och mineraler, här ska kroppen mår bra.

Har den grymmaste träningsvärken, blir så när man står på ett dansgolv i flera timmar, är ju inte den som tar det lungt när jag skakar rumpa. Hoppas på många flera kvällar som den, jag hade grymt kul. Men ska nog träna upp mig lite till, så min ork överensstämmer med min energi. Tränings ska också vara bra för ett välbefinnande. Skulle börja meditera med om det inte vore så att tömma huvudet aldrig varit min starka sida. Jag slutar bara tänka när jag sover och knappt det. Kommer ofta på mig själv att vakna av att jag har börjat styra mina drömmar.

På dans golvet tömmer jag hjärnan, jag låter kroppen röra sig efter rytmen och bara släpper loss. Det är enda stället jag inte försöker kontrollera mitt liv, jag låter musiken föra mig till ett eufori som jag aldrig funnit någon annanstans. På dansgolvet finns inge drama, finns inga känslor bara rörelse. Mycket därför det blir en massa party musik när jag jobbar, det laddar upp mina batterier. Jag dansar för min skull, jag bryr mig inte om hur det ser ut, jag bara släpper loss, är mig själv.

Nää, nu ska jag piruetta i sängs, jobb imorgon. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0