Lisbeth Salander?

Blev kallad Lisbeth Salander idag av en jobbarkompis, har inte riktigt kommit fram till om det är bra eller dåligt. Han fortsatte att säga att hårfärgen var helt fel men annars såg jag ut som henne, med mina luv-tröjor. Det enda som fattades var biker-stövlarna. Undrar vad han menade. Tror det har något med min tatuering och piercingen jag ska skaffa, ska bara hitta tid att ta mig till piercing stället, just nu har jag väldigt lite av det, tid alltså.

Har haft en sådan där dag idag, en lång en. Kom precis hem och allt jag har gjort hela dagen är jobbat och pendlat, inte undra på att jag är trött. Funderade på att krypa rakt ner i sängen, men kom fram till att äta middag kanske skulle vara en bra ide. Men inte tänker jag ställa mig och laga mat och få äta om en timme, jag behöver min skönhetssömn. Så det blev en riktigt god bär/yoghurt/frö smoothie, har nån slags blandpåse skogsbär, och denna gång var det lite för mycket vinbär och björnbär som kom ur påsen, så den är lite syrlig, men mätt blir jag.

Nää, får bli kort idag, nu ska jag krypa till kojs. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0