Silvertejp FTW!

Lekte lammkött igår, sprang på klubb med åldergräns 21. Var tema silvertejp, så jag och Elin byggde oss korsetter av silvertejp och drog in till stan. Vi kommer dit och typ ingen förutom oss hade tagit till sig det, hittade en till person med silvertejp på hela stället. Men för att vi var så fiffiga fick vi gratis sprit, skakade rumpa till tidigt på morgonen och hade grymt kul. Och imorse vaknade jag efter 5 timmars sömn och allt jag kände var att jag var lite trött. Mat FTW! Verkar som den nya dieten hjälper till att förhindra baksmälla, trots en hel del jäger.

Innan utgång var jag tvungen att shoppa lite kläder till att ha på mig på kvällen, bla vita linnen att använda som bas till våra korsetter. Det blev lite dyrt, drabbade dock ingen fattig denna månad(fick både dagarna jag jobbade i december och hela januaris dagar på denna lön) så nu har jag skitsnygga jeans och inte en men två skinn-jackor. Jag som alltid velat ha en skinn-jacka. När vi kom hem till Elin efter shoppingen så fick jag gå igenom hennes utrensade kläder, sådana som hon tänkte skänka till bättre behövande. Jag är bättre behövande, så nu har jag helt plötsligt en helt ny garderob.

Så gårdagen var riktigt lyckad, hade kul hela eftermiddagen och hela kvällen. Lite trött dock, vaken 24h och sen bara 5 timmars sömn. Så det blir nog film och MPB ikväll. Fick även träffa bästaste Veronica och ta en fika med min lilla ängel, när man är van att kunna träffas dagligen och nu knappt hinna med att träffas en gång i veckan så börjar man ju sakna henne.

Nää, nu ska softas, film eller bok det är frågan. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0