Livet...

Blev inget inlägg igår, livet kom emellan. Blev strandsatt i ne, inga bussar på morgonen så jag missade jobbet, men fick spendera dagen med V, ibland är snöoväder väldigt bra att ha. Skulle ha dragit in till Sthlm och festat med lite vänner men gick ut i ne istället. Hade skit kul, pajade foten och sträckte ryggen. Ska nog erkänna för mig själv att jag måste träna upp mig bättre om jag ska ut och dansa som förr i tiden.

Har lite ide torka om vad jag ska skriva, alldeles blank i huvudet. Blir så ibland, kan hjälpa att bara skriva och sudda ut, skriva och sudda ut. Men det är sent och jag är väldigt trött, så jag får väl skriva mer imorgon.

Sov Gott alla därute! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0