Inte mycket till hjärna...

Blev en superlång dag idag, 36 timmar för att vara exakt. Visst låg jag i min säng i mörkret, men inte somnade jag. Bara vred och vände mig hela natten, det är aldrig kul. Så mitt humör har väl inte varit på topp. Hjälpte inte heller att resturangen jag åt lunch på, missade att jag inte skulle ha sås. Gav mig inte ny mat utan sköljde bara av den, så allergisk reaktion skedde. Nej det har verkligen inte varit min dag idag, mycket stress på jobbet med en hjärna som verkligen inte var pigg nog. Men jag levererade, så lite var bra, men jag vet att jag kan bättre.

Aldrig kul det där, veta att man kan men inte leverar det man ska. Händer mig väldigt sällan, men det har en tendens att leva med mig länge. Mycket av mitt självförtroende ligger i min kunskap, mitt läshuvud, när det strejkar blir jag lite uppochner. Det blir nog alla på ingen sömn dock, men det känns som jag vill visa framfötterna på mitt nya jobb, visa att jag kan. För jag kan ju ju, jag vet hur man gör. Jag är mycket snabbare än så här, det går inte så här långsamt.

Samtidigt är jag extremt kreativ, designer bara flyger ut ur mitt huvud, lusten att skapa finns där men jag känner mig begränsad på grund av bristen på materiel. Men om jag orkar ska jag nog stanna till hos syster yster imorgon (om hon orkar också), så jag kan leka lite med hennes pysselsaker och få utlopp åt en del av all denna kreativitet. Idag har jag iallafall broderat halva korsetten på piratdrottningen medans jag tittade på film.

Nää, dags att krypa till sängs och hoppas på att jag får sova. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0