Facebook, reconnecting people

Diggar verkligen detta nya positiva jag, har inte haft jätte mycket att testa det på men det funkar överförväntan. Nattens sömn funkade också att lätta mitt humör, så med solens uppgång kommer ljuset in i mig. Kan hjälpa att jag fick kontakt med lite gamla vänner från en svunnen tid. Första mejlet börjar med "du e lika sjukt söt som sist man såg dig", man kan inget annat än låta denna kommentar lysa upp ens sinne. Jag är ju trots allt Kick Ass Mika, svårt att vara nått annat.

Visst det gör fortfarande ont, allt jag kände igår finns kvar. Men livet är lite lättare, jag vet att allt kommer lösa sig till det bästa i slutändan. Det som är menat är menat, kanske han kommer på bättre tankar, kanske inte. Men sånt är livet och man kan inte låta det onda förstöra. Tänker göra som jag alltid gör, koncentrera mig på det positiva, se det som jag kan ta med mig ur det här. Finns alltid positiva saker i alla situationer, det är dom som får styra mitt liv.

Spontanitet FTW, har fått lite ändrade planer denna helg. Lördag är fortfarande vigd till bästisen Veronica och hennes födelsedags firande, men fredagskvällen går i andra banor. Tar tåget till Uppsala för att reconnecta med vännerna från den svunna tiden. Ta några kalla och bara mysa, fast känner jag dom rätt så kommer det gå ganska vilt till. Så sexiga boots på, väska packad med "essentials" och ett ljust sinne. Ska jobba några timmar, men veckans övertid ska väl få gå till nått bra, flexar ut tidigt, här ska festas.

Nää, dags att göra nått vettigt. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0