Måndagar!

Jag älskar Måndagar! Att denna måndag bara är helt enkelt underbar, kanske mycket beror på att jag börjar bli frisk. Den är underbar till trots att jag försov mig imorse, med 2 timmar då min iphone vägrade ringa(köpte väckarklocka på vägen hem, får se om den funkar lika bra). Måndagar är då jag får saker gjorda, så när jag kom hem idag vid 20:15 efter att jag handlat mat, ställde jag mig och diskade all disk(från sjuker helgen), lagade mat(nån kyckling, morot, creme fraise(laktosfri) kreation), åt denna delikata måltid och dammsög lägenheten(efter jag ätit).

Så vad är det som är så ovanligt så denna måndag blir helt underbar, inget, den bara är. Är på bra humör, fick mycket gjort på jobbet, fick in en halvtimmes promenad  (med matkassarna) vill få in mer träning men kraxar som en kråka så jag ska nog vänta några dagar till så jag inte blir värre igen. Men tror det är för att jag faktiskt har fått göra saker under dagen och inte bara titta på film, vilket faktiskt blir riktigt långtråkigt i längden, hur bra filmerna än är. Jag tror helt enkelt måndagar är min dag.

Nää, nu ska jag ta mitt toppen humör och krypa till kojs, natti natti. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0