Mer film till Mika...

Så kvällen blev en filmkväll, massor med film och en hel del tråcklande. Efter att ha legat i ytterspår några veckor börjar verkligheten hinna ifatt mig, så filmkväll var ett bra slut på veckan. Eller mera en film dag faktiskt, hann med fem filmer.

44: From Paris with love, en relativt dålig action, är garanterat inte ett fan av John Travolta.
45: Love and Other Drugs, helt underbar, lite sorlig massa kärlek.
46: Splice, bra men väldigt sjuk.
47: Amish Grace, vet inte riktigt vad jag tänkte med när jag valde den, inget i min smak iallafall.
48: My Girlfriend's Boyfriend, Chick-flick, funka men var inte den bästa jag sett.

Men här är det dags att mysa lite och krypa till kojs, om jobb veckan är nånting i närheten av förra så kommer jag behöva min sömn. Så jag tänkte fixa lite extra i natt.

Sov Gott. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0