Sexiga skor = frostbitna fötter...

Dagen har varit utmanande, lärt mig en massa nytt om javascript och läst en massa kod, men det gör att hjärnan känns ganska bränd. Fick dock gå lite tidigare, så jag hann till St: Eriksplan och fika men en gammal polare. Kände mig ganska sliten, men han är små barns pappa så han förstår. Hade väldigt trevligt, men nästa gång ska jag vara mer utvilad, och då skulle det visst också bli öl.

Har ju fått för mig något om att jag vill ha mina underbara högklackade boots för att känna mig lite mer kvinnlig, ja det är ju bra, men vädret tycker visst inte det. Dom är ju inte det minsta fodrade så går man ute mer än typ 5 min så har man två iskalla klumpar till fötter. Men jag vill inte gå tillbaka till kängorna, jag känner mig inte lika snygg och sexig i dem. Fast imorgon skulle det vara ännu kallare, kanske tumma lite på skönheten för att faktiskt överleva denna köldknäpp.

Tycker inte om att de jag vill ha på mig inte passar på vintern. Springa omkring i långkalsonger och tjocka tröjor gör inte att man känner sig vidare sexig. Det är dags att vintern tar slut nu, längtar till sommaren, till värmen, till mina helt underbara stilett sandaler. Jag älskar skor och stövlar, har väl en 14 par, men fler kommer det bli. Ett par skor till varje situation, fast vinterskor har jag visst ont om dock.

Nää, dags att ordna sig inför sömn. Kram

Kommentarer
Postat av: Jonas

Ja, är det inte konstigt att det ska vara så svårt att tillverka snygga vinterskor? Nä, istället får man halka runt på blankslitna mikrometertunna sneakers hela vargasäsongen och frysa. Ahh, det var bättre förr! :)

2011-01-26 @ 23:39:02
URL: http://jagfattarinte.spreadshirt.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0