Tempur...

Så förkylningen har äntligen lagt sig, lite hes men annars helt ok. Så jag har spenderat dagen med bästaste Veronica, blev visst lite sent, men det har varit riktigt kul och jag blev även lite stylad. Annars på väst fronten inget nytt, så här sent på natten så funkar inte riktigt hjärnan som den ska så det blir väl ett lite kortare inlägg idag. När den enda tanken i huvudet är sova så är det ganska svårt att dravla och fri associera. Fast jag har en underbar säng, köpte den ca en månad efter jag flyttade hit. Innan sov jag på en tempur-madrass, det rekommenderar jag inte. 

Tempur-madrasser är gjorda för att formas efter kroppen, men framför allt är de gjorda till att ligga på en resårmadrass, jag hade min rakt på golvet, det var hårt och ryggen tog lite stryk. Det är typ sängen och databordet som tar upp hela lägenheten. Ja jag har ett riktigt stort databord, så jag får plats med mina två skärmar och mina tre datorer och en himla massa skräp, junk, bra och ha saker. Sittandes vid min dator kan jag i detta nu nå, 3 sorters garn, smink, pärlor, ovve märken mm.

Har nog alldeles för mycket junk på databordet, men med den ankommande renoveringen så kommer skrivbordet rensas. Här ska målas väggar, både kök och vardagsrum ska fixas upp. Börjar med köket så om jag tröttar så har jag bara köpt lite för mycket färg. Lägenheten behöver ett litet lyft, och det är väl lika bra att börja nu.

Nää, nu ska jag nanna kudden. Kram

Kommentarer
Postat av: Benke

Så du har hittat ovven?

2011-01-09 @ 22:40:58
Postat av: Ego

Nope, ovven har gått upp i rök, men märken som jag inte sytt på har jag en hel hög. Dom ligger kvar på skrivbordet efter sjöslaget :)

2011-01-10 @ 08:23:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0