Bloggar mig positiv

Dagarna blir bara längre och längre fast jag tänker att jag ska gå och lägga mig tidigare, idag började jag måla på en stämpel och tappade bort tiden, ville ju göra färdigt kortet. Är väldigt trött för tillfället, magen har krånglat en bit så jag får inte i mig det jag ska, tar inte upp näringen, men jag lagade fisksoppa idag och den var riktigt god och mättande och magen blev inte det minsta arg. Tror min kropp har börjat protestera lite på att jag kör rakt fram i 180, och har gjort det ett tag.

Det här nya jobbet är kul och så, men pendlingen sliter. Så jag måste försöka göra allt på en gång, just nu jobbar jag intensivt på att fixa mig en lägenhet i Stockholm. Men det betyder att den lilla tiden jag har hemma måste räknas, som idag då jag har diskat, städat, lagat mat, pysslat och bloggat nu då. Så helt plötsligt är klockan sent och jag borde ha krupit till sängs för läge sen. Men blogga vill jag göra, den här bloggen är lika mycket för att ni ska få ett gott skratt på min bekostan som att jag ska få skriva av mig lite.

Det är som en liten dagbok, om än väldigt censurerad. Jag försöker hålla den positiv och ärlig, så om jag går tillbaka och läser kan jag glädjas åt det positiva. På samma sätt som jag hoppas att jag kan ge er lite positiva tankar, att ni kan känna att jag finns härute, för er. Alltid lika roligt att titta på statistiken och faktiskt se att ni är några stycken som läser varje dag. Trodde aldrig så många som ni är ändå läser mitt dravel, så all kärlek till er.

Nää, nu behöver jag verkligen sova. Natti och kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0