Growl!

Min första lineart, hade egentligen tänkt att måla och färglägga den här, men själva linearten blev så bra och jag har inte alla färger jag behöver., så jag lämnar nog den som den är. Det var faktiskt riktigt kul att måla World of Warcraft figurer(det var det som gårdagens harpy var), så jag gjorde en till. Det här är Veronicas troll druid, hon frågade om jag kunde måla den åt henne, så här är första försöket.

Photobucket

Hatar att vara sjuk, mina dagar just nu består i att sova, äta och sitta framför datorn, inte mycket ork till att göra något annat. Det jag egentligen vill göra är jobba(jag tycker faktiskt mitt jobb är kul), umgås med vänner, träna(är i stort behov av det just nu) och faktiskt bara leva. Inte vara instängd här, även om jag då får lite tid över till att måla, tröttnade på ensamheten redan tidigare i veckan. Klättrar på väggarna, hmpf, förkylning be gone!

Så nu ska jag sätta mig och kolla på ytterligare en dålig film, äta lite mat och hoppas på att jag snart är frisk och kan hitta på mer roliga saker. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0