It's not you it's me...

Vad faan är det för mentalitet, och varför är det alltid det jag får höra. Kan killar bara inte säga du är inte min typ, jag trodde att jag tyckte om dig men det tyvärr är jag inte intresserad, det var bara sex. Varför ska dom alla sockra allt, jag är inte rätt för dig? Är det inte meningen att jag ska ha rätten att avgöra det? När jag ber om ett svar vill jag ha ett rakt svar, om jag inte är intresserad av en pojke så säger jag det, du är inte min typ, du är inte tillräckligt smart eller du är inte tillräckligt snygg. Visst detta kan anses som elakt, men jag tycker att folk har rätt att veta.

Så jag är en smart tjej, jag är riktigt snygg också i alla fall i mina ögon och det är väl det som räknas. Jag må kanske inte stava så bra, mest lathet faktiskt skriver ganska snabbt och orkar helt enkelt inte rätta till mina misstag, och det finns säkert annat jag inte är så bra på. Men jag är trygg i mig själv, jag kanske inte alltid vet vad jag vill men jag vet att jag alltid har mig själv. Jag försöker vara en god vän, men nått som alla vänner vet om mig och som dom får ha överseende med är att jag är egoistisk. Jag är störst, bäst och vackrast. Inom de områden som jag pysslar inom (må det vara jobb eller fritid) är jag en av de bästa.

Finns ingen anledning att vara sämre, fast är det ett område som jag pysslar inom som jag faktiskt är en av de sämsta på så är det dejting. Har nog svårt att förstå andra människor helt enkelt, det är därför jag vill att man ska vara rak med mig. Att försöka linda in saker för att vara snäll fungerar inte, jag fattar inte sånt. Och så länge som jag tror att det finns en chans så brukar jag inte släppa saker, det är nog tävlingsinstinkten. Sen att folk går omkring och kallar mig värnlöst gullig, det hjälper inte mitt rykte. Då kan ju personer bli rädda, vilja linda in saker för att inte såra mig, tro mig jag såras inte så lätt!

Nää, nu har jag tagit ut min frustration. Kram

Kommentarer
Postat av: Shadowcrest

Jag håller helt med dej, ärlighet är bäst och det är det som ska användas.. Inget jidder om att "det är inte du det är jag".. Raka rör bara!!

2011-03-12 @ 09:57:14
URL: http://shadowcrest-shadow.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0