Rörigt...

Det är rörigt överallt just nu, i min pyssel-hörna, i mitt kök men framförallt i mitt huvud. Spenderar större delen av dagen och är på bra humör, men lite då och då blir jag så förbannad, det går bort lika fort men man blir lite trött på det. Blir förbannad på allt och ingenting, arg på att armstöden på skrivbordsstolen är gör höga så så fort man ska rätta till sig själv klämmer man fingrarna mellan armstöden och skrivbordet, arg på att kroppen sakta men säkert stänger ner fabriken och går hem och arg för att ingen ger mig nån hjälp och löser det.

Arg på att allt ska vara så in i helvete jävla svårt hela tiden. Och sen återgår jag till att vara glad och på jättebra humör, känner mig nästan lite schizofren. Vill bara att allt ska vara lätt för en gång skull, att jag slutar vara förvirrad, vet exakt allt jag vill och allt bara funkar. Visst jag skulle säkerligen bli alldeles uttråkad efter ett tag, men en liten stund av vila, av lugn skulle vara underbart.

Nää. inte deppa ihop, här ska vi vara glada. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0