Socker råtta

Har gjort bort mig igen, satt och knapra på lite godis när jag satt och spelade wow. Jag vet ju att jag inte ska äta godis på kvällen, har samma effekt som en kopp kaffe. Så kroppen är trött och tycker att jag ska gå och lägga mig medan tankarna i huvudet snurrar i en obehaglig takt. Blir en himla röra däruppe, allt som man trodde man lagt bakom sig bubblar upp till ytan och kräver att det ska sorteras. Tro inte att jag kan sova då, kommer nog bli en kväll av vridande och vändande.

Har fått två glada nyheter ekonomiskt idag. Det ena är att på grund av att mitt anställningskontrakt är ändrat så får jag en löneförhöjning, den är inte jättestor men tillräckligt för att jag precis ska passera mitt ekonomiska mål som jag satt framför mig. Det andra är att jag deklarerade och jag får faktiskt pengar tillbaka, faktiskt riktigt trevligt. Men alla pengar i världen är inte värt så mycket som alla mina vänner, kram på er(ja jag blir lite lätt känslosam på socker också).

Har väldigt mycket motsättande känslor just nu, tex vill jag att allt ska gå mycket fortare, att saker ska hända nu, och samtidigt vill jag bara stanna tiden så jag kan sätta mig ner och andas. Jag vill leva i min lilla bubbla, inte behöva dela den med någon, inte behöva kompromissa, samtidigt som jag verkligen saknar att ha nån att krama på. Vänner i all ära, men det är inte riktigt samma sak, det där att hitta någon som kan ge en både spänning och trygghet.

Nää, nu ska jag krypa i sängs och hoppas på att jag somnar på momangen. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0