Rökfri!

Tog bussen in till stan idag, gav mig själv en sen julklapp och gick på bio. Var inte på det klara med vad jag ville se, men valde Easy A när jag kom dit. Måste säga att trailern inte gör den rättvisa, filmen är helt underbar. Den är full av sarkasm och snabba come-backs, jag skratta så jag blev dubbel vikt och tappade andan. Ja och jo, det var ytterligare en chick-flick fast jag tror faktiskt att killar tycker om den med, rekommenderar den stark. Ja och alla pojkar därute ta med era tjejer och se den så kommer ni garanterat få...

Sprang in på Hemmakväll på vägen hem för lite film, hittade The Bounty Hunter, eftersom jag är en "sucker" för romantiska komedier med Gerard Butler så var jag ju tvunget att plocka hem den för att se den. Den var inte på långa vägar lika bra som The Ugly Truth, men den funka, ytterligare sarkasm och snabba come-backs (börjar se ett tema). Men rekommenderar den med, fast kanske inte lika starkt som Easy A, inte riktigt lika mycket skratt. The Ugly Truth däremot är ett måste för alla flickor som vill ha ett gott skratt och ett romantiskt slut (pojkar med om dom tycker om sånt).

Just det, måste bara få berätta, har varit rökfri i en månad idag. Klappar mig själv på ryggen och känner mig stolt, inga fler tjäriga lungor här. Jag var ju dum att börja röka igen här i början av året, så det känns skönt att ha slutat innan året hann ta slut. Finns typ bara positiva saker med det, men för tillfället har jag min favoriter, mat smakar godare, jag hostar inte och vid hångel smakar man inte som en askkopp.

Nää, nu är julhelgen slut för min del, jobb imorrn så nu är det dags att kasta sig i säng. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0