Beach 2011!

Såg Karate Kid idag, den nya filmen, den kanske inte var den bästa filmen. Men den fick mig att vilja röra på mig, så nu har jag gjort ett en timmes pass. Tränade ju dans i en herrans massa år och en hel del av övningarna sitter fortfarande i. Så jag satte ihop ett pass med massa ben lyft, armhävningar och sit-ups, en del kondis övningar med så nu är jag darrig i hela kroppen, men det känns så skönt och jag är så klar i huvudet. Mitt underhåll av grund fysiken har väl kanske inte varit så hårt de senaste månaderna, men faktiskt helt ok ändå.

Me23kgLighter

Vem skulle kunnat tro att för 2 år sen vägde jag 23kg mer, bilden ovan är tagen idag. Måste säga att jag är riktigt stolt över mig själv, finns fortfarande lite att strama upp, sen är jag redo för Beach 2011. Men jag måste säga att en snygg kropp startar i huvudet, hade aldrig kunnat gå ner dessa kilon om jag inte haft självförtroendet att backa det. Det finns inget vackrare än ett självförtroende, det finns inget sexigare. Tron på sig själv, att man kan klara det man bestämmer sig för att klara, att ha ett inre driv.

Nää, nu ska jag kola färdigt på The Runaways och sen ska jag slagga. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0