Spotify stalkning

Spotify har en underbar "feature", den går att koppla mot din facebook och på så sätt dela ut dina spellistor till att kunna browsas av alla dina facebook kontakter som också delat ut sina spellistor.

Jag kan sitta i timmar och browsa folks spellistor, stalka dom om du så vill säga. En spellista säger mycket om folk, både hur den är uppbyggd men även av vilket innehåll den har.

Jag är allätare, odiskriminerande mot musik, men jag är extremt lat om jag någon gång gör en spellista så brukar jag ösa in ett eller flera album och sen lyssnar jag på den spellistan till jag tröttnar. Sen kunde man stjärnmarkera låtar och det har jag missbrukat en hel del.

Så stalka mina fb kontakters spotify listor är idealiskt för mig, sen får jag lyssna på en hel del musik som jag inte skulle klicka fram mig till själv, eller har glömt bort. Underbart!

Nää nu ska jag fortsätta stalka vidare, kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0