Cutsie!

Så jag har pratat en massa om kreativitet denna vecka, om att göra ATCs och vara full av ideer. Har deltagit i tre "swaps" denna vecka, ATC swaps. Ideen är den att man skapar en eller flera ATCer utifrån ett tema och sen skickar man dem till en randomiserad partner som har skrivit upp sig på listan för just det "swapet". Jag gör detta på swap-bot.com. Som saget deltar jag i tre stycken, en snabb där du ska göra en ATC utifrån din partners profil, en som handlar om stjärnor i skyn och en där man ska basera ATCen på en pokemon i människo-form. Den sista är absolut min favorit.

Älskar manga/anime, har gjort det sen jag blev introducerad till det av en underbar vän när jag var 16. Mina favoriter är söta gulliga figurer och/eller serier som är lite naughty (absolut INTE hentai). Så självklart älskar jag pokemons, dom är ju så super gulliga. Har ritat av manga/anime nästan lika länge som jag har känt till det. Har fortfarande inte helt lärt mig hur man komponerar ihop egna bilder, det var ett tag sen jag ritade dock. Så jag googlade, som den lilla geeken jag är och fann helt underbara tappningar av just människo-pokemon temat. Som jag sen så fint ritade av.

Så jag tänkte att ni kanske vill se dem, observera detta är skissat utifrån de bilderna. Jag har inte kalkerat, printat eller liknande. Jag är inte så himla duktig på att rita, det har jag aldrig varit, har fått besktivningen att jag ritar som en 7-åring en gång (när jag var typ 27). Men jag hoppas ni tycker dom är fina iallafall, så här kommer de, en människo-Flaaffy och en människo-Wigglytuff.

Photobucket

Nää, nu ska fortsätta kolla på film och teckna.Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0