Ebay

Whoho, börjar må mycket bättre, så igår spenderade jag hela kvällen med syster yster och pysslade. Har blivit extremt pysslig av mig den senaste tiden. Till och med börjat köpa massa pyssel saker på ebay, ebay är farligt, har en tendens att bli dyrt. Men det jag köper går inte att få tag på här i Sverige, så det är till ebay man får leta sig. Fortsätter helgen med att ta det lugnt, vila upp mig ordentligt. Åker in till Kista för att kolla på film med lite vänner ikväll, ser framemot en mysig kväll i glada vänners lag.

Har känt den senaste tiden hur mycket jag saknar att plugga, att ha lektioner som är strukturerade och som lär en massa trevliga små special saker. Att gå tillbaka och plugga kommer inte hända, skulle inte fungera ekonomiskt, men däremot så fort jag hittar nånstans att bo i Stockholm (om jag hittar någonstans att bo i Stockholm), ska jag nog skriva in mig på nån rolig kurs. Kanske nånting som har med grafik att göra? Eller nån mer programmerings kurs? Man kan aldrig kunna för många språk.

Men först är det lägenhet som behövs, detta är inte lätt, men det är bara att kämpa på. Kanske man hittar nått tillslut.

Nää, här ska göras i ordning, sen blir det hem till syster yster och pyssla tills bussen till kista går. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0