Mm, vampyrer...

Så har fått influensan, och nej jag ska inte börja klaga igen. Jag har klagat färdigt, nu är det bara positivitet från min sida. Fast jag har varit hemma idag, ska ju inte gå till jobbet med feber och illamående, kan ju smitta någon. Istället har jag sovit och kollat på film, inte samtidigt dock. Har tantat mig lite och börjat på ett nytt broderi projekt också. Om några månader kommer jag ha en vacker piratdrottning att pryda min vägg med.

Så film, har börjat bli en hel del detta år. Har faktiskt sett om en del med men dom hamnar inte på min film lista, kommer bara upp nya där. Vill du se hela listan är det bara att kolla under kategorien film, uppdaterar den listan kontinuerligt. Har kommit fram till att man ska gå på folks rekommendationer, har plockat upp en hel del filmer på sistone som varit så dåliga att jag stängt av dem innan ens en timme har gått. Så de har inte heller kommit upp på listan.

En av dagens filmer blev, 30 days of night, dark days. En härlig vampyr rulle, och ni vet ju alla hur mycket jag gillar vampyrer. Fanns vissa små saker dock som jag blev lite besviken på, tex konsistensen på blodet, mer som blåbärssoppa än blod, vampyr tänderna var inte de traditionella hörntänderna och var de verkligen tvungna att döda "the token black guy"? Ja och flickan som klagar hela tiden och vill ge upp dör hon med. Hmm, jag skulle nog dö ganska tidigt om jag var med i en skräckrulle.

Nää, nu blir det mer skräck, undrar om Needle är så dålig som den verkar? Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0