Värnlöst gullig?

Har inte varit hemma så mycket denna helgen, hamnade på QLAN och spelade Wii hela fredag kvällen, hade riktigt, riktigt kul. I går hade jag en riktigt full dag, med tvätt, frissa och sen in till Benke och festa med Twink, lille bror, Barbie och Li. Iden var väl att vi skulle ut och göra krogen, men vi hade så roligt att vi lämnade aldrig Benkes lägenhet. Blev sent så jag är riktigt trött, men det var värt det. Så det har inte blivit så mycket bloggande i helgen. Har bokat biljetter till Sweden Rock kryssningen så nu blir det åka av, båten går den 7 april och eftersom jag fyller år den 14 tänkte jag passa på att fira min 30 årsdag. Boka biljetter ni med och häng med vet jag.

Blev kallad menlöst gullig igår, killen som kallade mig det kom däremot på att det kanske inte var det ordet han menade, så han kollade upp ordet och rapporterade tillbaka till mig idag, värnlöst gullig skulle det vara. Är nån av dessa egentligen bra? Om du var tvungen att välja en av dem, vilken skulle du välja? Är jag menlöst gullig eller värnlöst gullig, eller är jag något helt annat?

Nää, nu ska jag krypa till kojs, jobb dag imorgon. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0