This officially sucks!

Har som typ blivit dumpad igen, eller nåt. Har typ dejtat en kille ett tag nu, trivs riktigt bra i hans sällskap och haft roliga chatt sessioner. Har varit lite fundersam över vad jag egentligen känner för killen, men det blev jag varse idag. Han informerade mig lite fint att han hade träffat sitt x i helgen och att de skulle försöka igen, och där kom alla känslorna på en och samma gång. Blev riktigt ledsen, mer än jag förväntat mig. Det här skulle ju bara vara en kul grej, men som vanligt har jag gått och kärat ner mig igen. Denna gång lite mer än vanligt.

Det är inte så att han gjort något dumt, nej helt tvärt om, han har varit en riktig gentleman. Men det gör ju inte att det gör mindre ont. Går omkring och svär som en borstbindare och bara känner mig riktigt piss. Varför händer detta alltid mig? Visst jag vill väl inte ha det som alla andra vill ha, det där att flytta ihop och skaffa barn är väl inte riktigt min grej, men det betyder inte att jag inte vill ha någon som håller om mig. Mitt vanliga positiva jag är som bort blåst. Var trött redan från början, nu är jag helt slut och väldigt ledsen.

Var det bara jag, eller fanns det nånting där? Eller är jag helt enkelt inte lika bra som hans x? Varför! Varför kan han inte bara tycka om mig tillbaka? Lite mer svordomar springer igenom mitt huvud, this officially sucks! Känner mig inte det minsta kick ass, det där att sätta sig med en pint choklad glass känns lockande, eller ännu bättre supa skallen av mig. Men som den propra flickan jag är så gör jag inte sånt, utan jag drar mig tillbaka och slickar mina sår, gråter en liten tår. Och hoppas att det slutar göra ont fort, för jag orkar inte med detta.

Nää, nu ska jag krypa till sängs och hoppas att det känns bättre imorgon. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0