Fylletratt!

Med Mysil borta drog jag ut med Milla för att dränka mina sorger, och dränkte mina sorger gjorde jag med besked. Vi drog in till Anchor och ölade hela kvällen. Var riktigt kul, blev en massa öl. Och av någon dum orsak fick jag för mig att shotta precis innan vi drog hem. Milla bjöd mig på en äppelkake-shot, riktigt god men grädde och laktosintolerans går inte riktigt hand i hand. Och när första shotten gått ner, då följer den andra ganska snabbt. Finns en orsak varför jag ska hålla mig till öl.

Så jag blev riktigt ordentligt rund under fötterna, hade inte bussen skumpat så hade jag nog däckat då. Men med söt kommer surt, är grymt bakis idag, inte så mycket huvudvärk men seg och har bakis nojjan från helvetet. En öl fylla gör en rund under fötterna, men man är fortfarande klar på något sätt. Men spritfylla gör mig dimmig, tror att jag blir för full för fort. Nu hann jag inte vara så full så länge eftersom vi lämnade krogen fem minuter efter att vi tog vår andra shot, vilket känns idiotiskt. Men nu går jag tillbaka till min, ingen sprit policy.

Och öl fyllor ger inte bakis nojja heller. Och jag som skulle måla köket, hur ska jag orka med det idag? Fast jag hade riktigt kul, kände mig riktigt snygg och Anchor var mysigt. Live cover band som spelade gamla hederliga dängor som breaking the law. Och jag blev sugen ytterligare på att flytta in till sthlm, skulle vara skönt att slippa sitta på en buss hem mitt i natten, kunna stanna till krogen stänger och inte behöva bry sig om klockan.

Nää, nu ska jag brygga lite te och fortsätta mitt tv-serie maraton, alldeles för seg för att göra nått vettigt. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0