Sen natt med blodsugare...

Städning låg på schemat igår, men som vanligt blev det sent på jobbet och jag kom inte hem förrän klockan halv nio. Var inte riktigt så sugen att börja städa då, men jag började plocka lite runt datorn medan jag kollade på film. Blev två filmer och jag rullade inte i säng förrän alldeles för sent, varför lär jag mig aldrig. Fast det var ju riktigt, riktigt bra filmer. Började med Machete, den var bättre en trailern och trailern var riktigt bra. Sen kollade jag på Blood: The Last Vampire, det är en vampyr film som utspelar sig i Japan, en himla massa martial art, den är ju som gjord för mig, jag vill också ha ett svärd och kicka ass!

Det märks att den är baserad på en anime film, sättet den är klippt på mm. Men det gör den ju bara ännu bättre, och så klart var det den filmen jag var tvungen att avsluta kvällen med, fanns ju inte en chans att jag skulle stänga av den bara för att jag behövde sova. Fick faktiskt en del gjort trots allt film tittande och den sena timmen. Sorterade upp alla mina trådar och tyger, började rensa på skrivbordet efter 2 avslutade projekt, så lite mer ordning är det även om det är mycket att städa innan röran är försvunnen.

Det verkar inte som det blir något Mobergs och Daniel Adams Ray konsert för mig, man behövde visst skaffa biljetter, hmpf. Kanske borde ha kollat upp det lite tidigare, men men. Käraste lilla Veronica fyller ett år äldre på lördag och detta ska firas med buller och bång.Det kommer bli en kul kväll, det var länge sen man festade med gänget. Så då måste man ju ut och shoppa igen då, köpa lite mer kläder. Det där att bli liten har visst sina nackdelar, man måste köpa massa nya kläder, jag som inte tycker om att shoppa.

Nää, nu har jag annat att göra. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0