Desperat? Inte jag...

Fick ju för mig att göra en status uppdatering för några timmar sen, tog bort den dock. Tror den misstogs av många, på olika sätt också. Var ju bara nått jag tänkte och tyckte jag ville dela med mig det till omvärlden, det var inte så att jag fiskade efter komplimanger. Sen börjades det även en liten diskussion där mina svar troligtvis tolkats som om jag är desperat.

Men desperat är jag inte, har däremot faktiskt träffat en hel del folk de senaste månaderna, bland alla dessa människor har det funnits en del av intresse. Tyvärr så har jag misstolkat dem totalt, det som jag har tolkat som intresse på det mer romantiska planet, har från deras sida väl till sin höjd kanske varit ett intresse för vänskap.

Eftersom mitt självförtroende också är relativt ny funnet så svajar det ganska lätt, så att komma fram till att den man funnit vara intressant inte är intresserad, det gör en lite deppad, det går över dock. Skulle dock vara trevligt om man kunde få nått gensvar någon gång, att någon blir intresserad av den jag är, någon som jag är intresserad av också. Men jag kommer fortsätta vara petig, jag vet vad jag vill ha och tillslut kommer jag hitta det i en person som är intresserad tillbaka.

Nää, nu ska jag vara social, kommer bli en kul kväll med goda vänner. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0