Mys på er!

Här är mitt första försök på en Dr. Mario, den blev ok men jag kände att jag var begränsad i vilka färger jag hade, ska ta och leka lite mer, göra några fler skisser så får vi se om de blir bättre. I slutänden ska jag försöka göra en tavla med motivet till V, så den här är till dig V, det kommer flera.

Photobucket

Har det bra nu, visst det fysiska är kvar, men jag har en massa underbara vänner som finns där för mig. Umgås med alla underbara människor och glömmer bort det onda, har nog aldrig haft det så kul att bara sitta och hänga och snacka skit. Så kram på er alla underbara vänner, både nya och gamla, ni är bäst!

Nää, nu ska jag vara social istället för att sitta här. Kram

Kommentarer
Postat av: Veronica

Jättefin!!! den där kommer bli GRYM med dina nya pennor! :D PUSS!

2011-03-12 @ 11:18:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0