Glädje finns överallt!

Sa att jag inte skulle vara negativ idag, trött på att klaga. Så här kommer en massa saker som är positivt med denna dagen. Vi börjar med solen, den har skinit hela dagen, var mysigt att gå upp till solsken och fåglarnas kvittrande. Fick nytt uppdrag på jobbet, nu ska jag programmera flash. Hade en trevlig lunch, med trevligt sällskap vid Sickla galleria, fick en promenad i solenskenet på köpet. Har haft trevliga chatter på facebook och mysiga vänner som stöd.

Hemma är det rent och städat, ja förutom pysselbordet. Och pyssel mojon är tillbaka, med besked. Blivit två manga representationer av mig, lite ego får man vara. Sitter och väntar på en leverans av nya tusch pennor, ganska dyra men de är de bästa. Det är så spännanade att lära sig nya tekniker, håller ju och lär mig att skissa manga, tänkte jag skulle lära mig att måla dem också. Hade gärna haft dem just nu, men jag får vänta lite. Får fortsätta skissa och leka med korten jag gör så länge.

Så bara den här dagen har jag massa positiva saker att säga, tänk hur mycket jag kommer ha imorgon och dagen efter det. Livet är fullt av glädje, det är bara att leva med den, och vad som än händer så finns det alltid något att vara glad för. Så ignorerar alla mina problem, lever i nuet, fast jag kommer nog ta det lite lungt ett tag, det är inget som säger att man inte kan vila. Vila kan vara en positiv sak det med. Och med dom orden så loggar jag av för idag, här ska sovas. Kram på er alla som lyser upp min dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0