Bikini?

Ännu en helg till ända, film maratonet stannade på de ganska imponerande antalet 21. Ska röra mig till jobbet imorgon, kanske borde vara hemma en dag till, men det är så mycket man borde och jag klättrar redan på väggarna. Ja ingen feber idag så den regeln gör ju att jag faktiskt kan gå, även om min röst är borta och jag fortfarande hostar, dom får väl skicka hem mig igen om dom tycker att jag borde vara hemma. Vill göra något vettigt med min tid, efter alla dessa filmer har jag faktiskt tröttnat lite på att kolla på film och handarbeta. Börjar känna mig som en gammal tant.

Jag vill så gärna ut och gå, springa i trappor, träna. Hela min kropp vill det, så jag är nog på väg att bli frisk. Så fort som hostan försvinner blir det nya tag, röra på sig is the shit! Har suttit och läst allas fb uppdateringar och det är en massa människor som har valt att åka iväg både före och efter nyår. Iväg till exotiska platser, jag vill också. Så medan jag lägger undan pengar till mitt körkort, så ska jag också lägga undan pengar till en resa. Vart nånstans får väl ödet bestämma, eller så bestämmer jag själv när jag tycker att det finns tillräckligt med pengar på mitt konto.

Men det ska nog vara ett varmt ställe, med solstolar och paraplydrinkar. Och jag vill ha sällskap, så jag får väl hitta nån random som kan följa med, eller så drar jag bara med mina vänner. Har ingen semester nu i jul och mitt nya jobb är snälla och ger mig förskotts semester, så lite närmre våren så kanske man har sparat ihop pengarna. Åka bort över min 30 års dag kanske? Eller vad är det jag säger, jag kommer ju aldrig bli äldre än 29...

Nää, dags för vila, ses imorgon, same place, sort of same time. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0