Gaming, spotify och annat tjafs

Har spenderat en stor del av dagen med att gamea, vissa dagar är bara sådana. Man har ingen riktig ork eller lust att göra nått produktivt. Då sätter man sig och levlar sin gubbe några levlar och låter dagen gå. Har suttit och lyssnat på mjuk rock samtidigt, passade verkligen bra med mitt humör. Mjuk rock kan ofta vara för mesig, inte ha tillräckligt med oumf i sig men den här spellistan jag hittat funkade riktigt bra. Fast imorrn vill jag nog ha nått annat.

Egentligen har jag massa att göra, massa borden och måsten, fast jag har ignorerat allihopa. Får väl försöka få lite sånt gjort imorrn. Nu kom Radio Nowhere med Bruce Springsteen på, får mig att längta tillbaka till när jag spelade i band. Visst jag kanske inte är den bästa basisten(är en garanterad noob), men det var så himla kul. Saknar det väldigt mycket, jag får väl ta och hitta ett annat band att spela i, fast har nog inte tid iallafall. Tid är en sån där bristvara, men ändå spenderar man en hel dag framför datorn och inte gör nått vettigt. Ibland behöver man det åsså.

Nää, nu ska jag hitta på lite mer onödiga saker och sen ska jag slagga. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0