Morr på photobucket...

Har suttit halva kvällen och försökt ladda upp den nya designen på photobucket så att jag kan koda in den på sidan, men det verkar som dom har serverfel. Och det är inte så att jag har suttit en kort stund med detta, nej jag har suttit i över 4 timmar, morr. Men nu ger jag upp, designen får komma upp nån annan dag, hann dock få upp bakgrunden och en upphottad logga innan det krasha så lite ny layout är det.

Det första jag såg när jag dök upp på facebook idag var hur alla förfasade sig över temperaturen ute, -21C. Kände inte nån större skillnad mot de -12C som det var när jag gick till jobbet igår. Undrar om det finns nåt definierbart temperatur intervall där vi människor känner temperatur förändringar. Så om man hamnar utan för det intervallet så är det antingen skit varmt eller bara jävligt kallt.

Förresten kan nåt vara jävligt kallt? Borde inte temperatur parad med ordet jävligt vara varmt? Med tanke på temperaturen i helvetet menar jag. Och med den resoneringen så kan det då inte vara så in i helvete kallt eller menar man då piss ljummet (37C), som då borde vara en väldigt kall temperatur i helvetet. Ja och förresten då borde skit varmt ha samma temperatur(37C)?

Nää, nu snurrar jag till det, dags att sova. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0