Piercing...

Så har kollat på lite mer film, blev dans film idag. Börjar klia i dansnerven, riktigt bra streetdans. Som folk kanske redan vet har jag tränat dans från jag var 8 till jag var 18. Gjorde även en liten visit till att försöka träna det 2005, men övervikt och dålig kondis gjorde att jag inte fullföljde utbildningen. Jag har alltid dansat när jag var 5-6 år brukade jag titta på balett hemma hos mormor och sen springa runt och göra piruetter runt hela deras hus. Så jag har en ordentlig dans nerv, som ska ut och rastas nästa helg tror jag.

Men i alla fall, kollar gärna på dans filmer, bli inspirerad och sen sätta ihop träningsprogram och träna upp stegen jag sett. Det är ofta riktigt bra dans musik i filmerna och då blir det att sätta ihop träningslistor med massa musik. Så på min träningslista finns en hel del Pussycat dolls, dom har riktigt bra tränings/dans musik. Nu är det så att det som fick mig att börja träna dans igen 2005, var just Pussycat dolls, rättare sagt videon till Don't Cha. Sångerskan i videon har en riktigt platt mage, och jag ville åter får den jag hade haft, nu tog det bara fem år, men jag har faktiskt fått tillbaka den.

I detta så tog jag ett beslut, när min mage är lika platt och snygg som hennes så skulle jag pierca navel, så nu är det dags. Min panter ska få sällskap av ett snyggt smycke, så tips om bra piercare är välkommet, blir om max en månad men jag måste bli helt frisk först. Så vet ni någon bra piercare i norrtälje eller stockholm hör av er, kanske blir till att pierca några andra ställen med, har haft en piercing i näsan och funderar på att kanske öppna upp den, men vi får se. Navel ska i alla fall bli utsmyckad.

Nää, nu ska jag sova. Kram

Kommentarer
Postat av: Ullis

Istvan på Rodriguez ink (mittemot gamla apoteket) gjorde min tragus, han var jätteduktig och jag klarade mig från infektion :) Funderar på att göra en industrial eller en anchor hos honom...

2011-01-08 @ 01:00:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0