Inspireras

Min kreativa mojo går på högvarv, spenderar en hel tid på nätet och kollar på inspirerande bloggar och konst kurser på Youtube. Tänkte dela med er min absoluta favoritblogg, Maria, tjejen bakom bokkei.blogg.se hon gör extremt vackra och naturtrogna kreationer i diverse olika medium. Hon inspirerar mig, vill bli precis som henne när jag blir stor. Men det enda sättet att bli bra på nått är öva, öva, öva, så det är det jag gör, sitter och skissar på en massa bilder. Just nu blir det mestadels bilder målade med mina inktense pennor, men snart kommer lite tusch pennor trilla ner i min brevlåda och då blir det till att lära sig måla med dom.

Med tanke på vad jag skrev om igår så kom jag på ett ganska roligt motiv, så jag har suttit halva dagen och skissat och sen målat. Nu är inte jag i närheten så talangfull som tex Maria, men jag blev ganska stolt ändå. Och det är ju bara ett steg i rätt riktning, ju mer man målar och skissar ju bättre blir man (hoppas jag i alla fall). Så här kommer min lilla bild, skriv gärna vad ny tycker om den, konstruktiv kritik och beröm välkomnas.


Photobucket
Nää, här ska fortsätta skissas och lekas. Kram

Kommentarer
Postat av: Veronica

GUD VA SNYGGT!!! ( känns konstigt att säga om vårt fortplantningssystem) Toppen skuggningar! PUSS!

2011-03-08 @ 21:31:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0